Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

Sportlov

Av Katarina Lundgren - 24 februari 2014 13:23

Nu har vi sportlov här, det tog ett tag i morse innan jag fattade varför det var så jäkla tyst ute bor ju bredvid en skola så hör ungarna hela dagarna. Solen försöker bryta fram och det är +8 ute alltså riktigt vårlikt. OS är över och vi ska vara stolta över resultatet tycker jag, nu väntar Paralympics om ett par veckor. Dagarna går fort nu man hänger inte med riktigt. Går hos sjukgymnast igen för min onda arm, allt kommer från nacken och det diskbråck jag har där, ska dit i morgon igen och få nålar satta några sekunder så får vi se.Jag får såklart leva med värken men kan det lindra ett tag är det bra, inget skoj att äta värktabletter varje dag. Melloäventyret fortsätter och nu är det snart andra chansen sen final, de bidrag i lördags som var bäst var de som kom till final lördagen innan vet jag inte såg det inte då. Gizmo börjar bli sådär vårpigg som bara han kan bli, överskottsenergi har han också så det är skönt nu när han kan vara ute lite mer och spana på fåglar och folk.Fåglarna har också vårkänslor nu talgoxarna sjunger sin vårsonat så det står härliga till, men nu sen ett par dagar har det varit många domherrar vid fågelbordet det brukar ju betyda snö och kyla så får se vad det blir i väderväg sen. Ska nog kolla på film nu på eftermiddagen, det blev en aning tomt efter OS det erkänner jag tv:n har stått på från morgon till kväll alltid nåt att titta på. 

Ytterligare ett inlägg som läggs till handlingarna :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Lundgren - 3 mars 2014 18:53

Måndag ja det är ju det igen och sportlovet är slut och jag undrar om inte ungarna tycker det är skönt, fanns ju ändå inte mycket att göra. Haft en lugn dag och faktiskt inte så ont i armen idag så inga värktabletter har jag behövt *skönt*. Lyssnat p...

Av Katarina Lundgren - 26 februari 2014 23:04

Ja så känns det i vänster arm om dagarna, äter värktabletter men det hjälper ju bara för stunden. Var till sjukgymnasten igår och fick imsbehandling och det lindrar men tyvärr bara för stunden. Försöker vila så mycket jag kan men det blir tråkigt det...

Av Katarina Lundgren - 12 februari 2014 11:23

Onsdag börjar grått och trist och det ser ut att hålla i sig för nästa vecka ska vintern komma tillbaka ja varför inte sportlov snart ju.Kikar på OS och försöker rensa garderober så mycket skit som ligger där sen jag fick rustat för 1 år sen. Ska för...

Av Katarina Lundgren - 7 februari 2014 11:12

Fredag är här och det innebär väl fredagsmys men jag tycker inte det är nåt särskilt blir nog så när man går hemma alla dagar är likadana. Började dagen med lite städning och fixa lite inne nu väntar jag på maten ska bli klar sen sjunker jag nog in i...

Av Katarina Lundgren - 5 februari 2014 11:38

Onsdag och det är sånt där tråkväder ute, töväder och grått grått grått. Förmiddagen har tillbringats med att tvätta, diska och vattna blommor så nu är allt jag tänkte göra idag gjort. Funderade på en promenad också men tror jag hoppar det för det är...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards