Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Sensommar

Av Katarina Lundgren - 21 augusti 2013 17:00

Sommarlovet är slut och även de flestas semester.Min semester blev förra veckan en tripp med mamma och pappa, vi åkte i måndags och först var vi till Gävle och Furuvik och så Ockelbo där det finns en fin trädgård.Vi övernattade på hotell i Gävle och i tisdags åkte vi så vidare till Östersund och på vägen dit besökte vi det Thailändska templet mitt ute i skogen, efter en övernattning i Östersund så styrde vi kosan till Funäsdalen men även ett besök i Åre på chokladfabriken hann vi med samt Tännforsen, vi skulle också kolla in döda fallet men det fullkomligt öste ner så nä det fick vara.

På väg hem i torsdags fick vi bromsa en del för alla renar, snacka om att komma naturen tätt inpå. Fredag var en seeeg dag och jag gjorde typ inget mer än att tvätta och bara vara med Gizmo.

I måndags började skolorna igen och nu är det lite mer liv ute alla har ju av naturliga skäl varit till badplatser hela sommaren så man har inte sett till grannarna så mycket. Var lönedag för mig så jag åkte in till stan och handlade lite akvariefisk och mat åt de samt kattgrus inget storhandla det finns det inte pengar till. Just ja i söndags var jag och mamma på bio och såg #Hur många kramar finns det i världen, en fin och rolig film med bra budskap. Idag har det tvättats och nyss vann jag matchen över sängmadrassen då jag fick på överdraget efter tvätt. Denna vecka har också inneburit besök hos sjukgymnasten och jag är så pass bra nu att vi bestämde att jag hör av mig när det blir sämre igen och framförallt inte väntar typ 6 månader innan jag gör det :P.


Oj vilket hoppigt inlägg idag men hrm det blir så ibland.

 
 
Ingen bild

Camilla

31 augusti 2013 08:22

Roligt att du vart ut på semester. :) Jag ska se Hur många kramar finns det i världen också. Men det blir väll som vanligt när den kommer ut att hyra. Har sett Hur många lingon finns det i världen och jag både skrattade och grät. Tycker det är bra att man lyfter fram ett budskap och jag tycker ändå att många verkar ha fått en annorlunda syn på deras handikapp. Man är ju ändå människa oavsett vad man har för handikapp. :)

Katarina Lundgren

10 september 2013 09:24

Har inte sett Hur måna lingon finns det i världen faktiskt får skriva upp den på att hyra-listan :P.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Lundgren - 3 mars 2014 18:53

Måndag ja det är ju det igen och sportlovet är slut och jag undrar om inte ungarna tycker det är skönt, fanns ju ändå inte mycket att göra. Haft en lugn dag och faktiskt inte så ont i armen idag så inga värktabletter har jag behövt *skönt*. Lyssnat p...

Av Katarina Lundgren - 26 februari 2014 23:04

Ja så känns det i vänster arm om dagarna, äter värktabletter men det hjälper ju bara för stunden. Var till sjukgymnasten igår och fick imsbehandling och det lindrar men tyvärr bara för stunden. Försöker vila så mycket jag kan men det blir tråkigt det...

Av Katarina Lundgren - 24 februari 2014 13:23

Nu har vi sportlov här, det tog ett tag i morse innan jag fattade varför det var så jäkla tyst ute bor ju bredvid en skola så hör ungarna hela dagarna. Solen försöker bryta fram och det är +8 ute alltså riktigt vårlikt. OS är över och vi ska vara sto...

Av Katarina Lundgren - 12 februari 2014 11:23

Onsdag börjar grått och trist och det ser ut att hålla i sig för nästa vecka ska vintern komma tillbaka ja varför inte sportlov snart ju.Kikar på OS och försöker rensa garderober så mycket skit som ligger där sen jag fick rustat för 1 år sen. Ska för...

Av Katarina Lundgren - 7 februari 2014 11:12

Fredag är här och det innebär väl fredagsmys men jag tycker inte det är nåt särskilt blir nog så när man går hemma alla dagar är likadana. Började dagen med lite städning och fixa lite inne nu väntar jag på maten ska bli klar sen sjunker jag nog in i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards