Alla inlägg under mars 2014

Av Katarina Lundgren - 3 mars 2014 18:53

Måndag ja det är ju det igen och sportlovet är slut och jag undrar om inte ungarna tycker det är skönt, fanns ju ändå inte mycket att göra. Haft en lugn dag och faktiskt inte så ont i armen idag så inga värktabletter har jag behövt *skönt*. Lyssnat på radio och läst mest idag och fixat lite med tvätthögen (den rena) får fortsätta i morgon tror jag. Helgen blev lugn den också tittade på tv och läste mest hela tiden, planerade en promenad och den.......planerar jag fortfarande få se om lusten kommer i morgon kanske. Våren börjar visa sig ute alltmer men ännu är tulpanerna inte på G så tjälen är nog kvar i backen på sina ställen. 

I helgen invigdes också mangeln ja i fredags egentligen då mamma var här och visade mig hur det går till, och idag så provade jag själv och börjar med de små grejjerna som örngott. Får se när det blir ordning i skåpet det är ju inte direkt roligt att mangla. I bokhyllan plockade jag idag fram Roslund och Hellströms Två soldater är inne i en period med läsning igen och laddar för sommaren då jag läser som mest. 

Planen för veckan är annars att jag ska till frissan i morgon, åka till Erikslund och handla på onsdag och så sjukgymnasten på torsdag sen tänker jag inte göra mer :-), eh ja jo jag måste nog städa också. I morgon är det ju Fettisdagen och det innebär semlor, brukar hålla på traditionen och inte äta någon semla innan men i år har jag "fuskat" men det blir inga bakade i år det hrm har jag ingen lust till. 

Andra chansen i helgen? ehh jodå rätt bidrag gick till final fast jag höll rätt mycket på Martin Stenmarck också,final i helgen och sen då? :-). På fredag startar Paralympics det ser jag fram emot att följa, bara hoppas det förblir lugnt med tanke på Ukraina.

Slut för idag :-)!


(JOOOO jag har uppmärksammat att vi har ny månad)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards